sjukligen här

Hej alla söta som besöker min blogg även fast jag har varit suuper sjuk. Så jaa.. Jag har liksom inte orkat blogga när jag har varit sjuk. Men jag känner mig mkt bättre idag! Nästan så att jag vill träffa kompiasr.. eller inte ;)
Jag kom hem i Torsdags o kände att jag hade feber. Eller det kände jag redan typ på lunchen hemma hos Dennis men det va ingen som trodde mig :'/ ^^. Så jag va ledig i fredags :D de va aaas nice. Jag vaknade typ kl. 06 av att bästa människan på jorden ringde och frågade hur jag mådde. Han va riktigt orolig minst sagt :'). Men sen somnade jag om till kl. typ 11 på dan. Var vaken i typ 3 timmar kanske :P Haha. Kollade konståkning heeel dan ( De timmarna jag va vaken ^^ ). Sen vaknade jag typ lite då och då men somnade om direkt typ. Hihi^^
Men nu är jag pigg, vaken, ingen feber och har absolut ingen röst :) As bra!
Haha Men kanske skriver sen igen. Måste ju ta igen alla dagar jag missat :)
Puss <3



Jag har nog aldrig fattat meningen med såna här bilder... :S ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0