sover nääästan

Hej alla monster.. Hur har dagen varit? Min va jobbig. Asså vet inte huuur mkt jag har gjort i skolan idag. Så nu är jag pisstrött. Jag somnar om jag lägger mig ner..:/
Efter skolan va jag med Deysiiii Och hade det as mys. Vi kollade film o hade allmänt myyyys :D
Imorn blir det skola igen. Men vet att vi ska kolla film typ heeela dan så. Det är ju ganska nice men jag har mkt att göra så det är jobbigt liksom. Sen efter skolan så VILL jag träffa en viss person/personer. Men jag måste en snabbis till solna och fixa med mitt pass, sen tbx till skolan på möööte! SKOJ!
Aja bjuder på en låt så lägger jag upp bilder imron ist. Nu ska jag sova!! Godnatt!
Puss <3

Himla härlig att somna till.. Zzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0