jag låter smart, det är dag 8 och datum stämmer inte :)

Dag 8.
Någon speciell...

Jag vet inte hur man ska tolka rikigt.. Men jag kan beskriva en speciell person för mig kanske.
Det är en person som alltid har dörren öppen för mig. Om något krisar så löser sig det alltid. ALLTID! Hur snäll som helst. Någon som alltid vill att man ska stanna kvar. Och eftersom vi människor är en social organism och söker efter längtan och uppskattning så är ju detta underbart. Att inte bara lilla mamma och pappa vill ha sitt barn hemma, utan att oxå en annan i famlijen vill ha en som sällskap liksom :D Det är ju aaaasa kul att liksom få hitta på nått annorlunda och byta luft lite då och då! Haha "välkommen till hälsans ö".. jovisst lidingö ;)

Min über vackra syster efter några drinkar i baren :)
(Tyvärr, hon är upptagen. Hennes man står till vänster i bild ;) )

Där har vi Mig, Min andra syster och Tom. Oxå dem hade tagit en liten drink i baren :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

damn, hon har långt hår :o

2011-01-13 @ 10:12:39
URL: http://knivgalning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0