min kompis :D

Dag 7.
Min bästa vän..

Jag skulle nog kunna skriva hur långt om den här personen som helst.. Men inte idag.
Om man bortser min mamma, mina syskon, Jenny, Fredrik, Dille, Mattias o alla dessa underbara människor runt omkring mig så har jag en bästa kompis. Vi har alltid skit kul. Vi kan vara hur sura och ledsna som helst.. men hon får mig alltid att skratta och ha kul. Hon vet nog ALLT om mig. Vi pratas dagligen, vi har nästan träffats varje dag på lovet. Hon är bäääst liksom..?! Jag vet att jag kan förstöra för henne ibland. Och jag vet inte huur många gånger hennes killar har klagat på att hon ALLTID är med mig:P Förlåt för det asså ^^
Jag sitter och tänker på allt vi gjort, "Reaflex..Tightlax" haha herregud va kul jag hade! Kommer aldrig glömma (A) Mohaha

Miiiin Doris (A) <3

Ni berhöver.. eller ska INTE titta på mig :O Asså det va liksom någon
som kastade en snöboll på mig..:P

Kommentarer
Postat av: mama

va söta ni är!!!!

Det syns att ni är bra kompisar!

2011-01-11 @ 09:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0