Bra bjud på bilder

Såå.. Nu är jag hemma från min lilla ängel Alice. Mkt att prata om! :O ^^
Jag kom hem och åt lite sen drog jag och Bella ut. Så träffade vi Sebbe och åkte till Mattis. Drack kaffe som gamla pansionärer :P hehe. Sen åkte jag hem efter ett taaag. Och nu sitter jag här och kollar alla bilder från Turkiet :) Laddar upp några nu :)

Imorn.. eller typ hela helgen blir det nog inte så mkt skrivande.  Jag ska nämligen till Göteborg.. Lite Liseberg och ett litet jobb att fixaaa. Hoppas ni står ut^^


Away we go: Tukrieeet. *Måste bara nysa först*

Hotell :)



Kisse :D Gah va porrig bild? (a)

(Måste tränaaa)
Mamma: Nu tar vi fina bilder :D
Jag: Måste sätta upp håret? Och NEJ tack!

Mah gaaang B-).. Eller?

De blir sista bilden. Nu ska jag sova o va pigg imorn! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0