Jag e så aaavundsjuk,..lalala?

Hej alla..

Jag har ju som sagt varit i Göttljaborg va.. så de e ju därföt jag inte har skrivit liksom. Där va det rikigt nice. Vi va ju på Liseberg och lite annat.. Trevligt trevligt!
Min hemresa från Vingåker va ju inte lika kul. Gjode bort mig o grejer heeela tiden. Folk kom och sa till mig att dom kände igen mig. Och de va nå kineser eller nått som ville fota mig :S Och på tuben satt det fyra st som satt och tog kort i smyg? Ja jisses, skaffa ett liv? Eller gör nått åt saken iaf haha.

Imorn; Ska jag börja min träning/äta nyttigt ( öhö baaaantaaa ), ska jobba o träffa folk. Folk har ju så satans bråttom att träffas helt plötsligt?

Mhmm.. jo juste, igår va de ju fest hos Niklas.. O jag va i Göteborg. Ingen bra tajming :( Jag hade sån ångest för att jag inte kunde kma. De bara dundrade in samtal och meddelanden från folk som va där och hade lite fööör kul.. P I S S S S S S  Så den som träffar mig, prata inte om det för guds skull!!!

Hah, spexig bild från Turkiet. Jag borstar mitt hår och mamma tar kort.. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0