Solvalla m.m.

Hej alla! Sorry för att jag suger på att skriva men de är ju faktiskt lov. Och rätt fint väder just nu så ^^

Idag va jag med Mattis till Solvalla. Fett nice o va i stallet igen och gulla med hästar :D hihi. Sen åkte vi hem och nu sitter jag här o har nyss ätit. Jag försökte få med mig Alice sen eftersom att de händer grejor på ön liksom (a).. Men de va tydligen igen bra ide.. :/. Så tråkigt att man liksom bara tappar fler o fler vänner..

Aja nu ska jag sitta här o nysa färdigt sen ta en sväng till badrummet o fixa till mig! Sen ska jag ut. Vet inte rikigt vad som händer än.. Men antar att de blir till krogen eller Mattis o gulla lite mer med hästarna.

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0