Trött på alla sätt

Godmorgon! Ännu en ny dag med pissigt väder. Idag blir det inge jobba.. Hmm.. undra vad man ska göra då liksom? Vet att Bella e hemma på ön.. Men vad finns de att göra liksom? Jag vill ha tbx min häst!  :(

Jajaaa... Jag gör inte så mkt just nu. Eller jo, jag blir terrad på FB -.-. Men så är det alltid när jag har gjort nått fel.. Fucking irreterande att pappa alltid ska berätta för ALLA vad jag har gjort. Asså.. Ååh.. Jävligt jobbigt börjar de bli iaf

Aja nu ska jag gå ner och se om det finns nått att äta. Eller man kanske ska matvägra, då lär ju pappa säga de alla oxå. Kanske man blir terrad för de oxå.
Puss

Kommentarer
Postat av: gissa ....

man har inte roligare än man gör sig???????????+

2011-07-21 @ 18:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0