Mot Ekerö eller så..

Hej alla!

Nu har ju Bobby fixat med min blogg. Nice blev det iaf. Tack Bobby <3

Har ni haft en bra midsommar eller? Min va heelt okej asså. Stack inte ut eller så, satt bara hemma med alla. Så jag är iaf pigg idag^^
Vaknade vid typ nio av att min systerdotter typ.. ah, hade ner hela mitt rum på golvet.... -.-'. När dom hade åkte hem så åkte jag o Bella till FP och sen till Krogen o chillade lite. Vi kom på att vi va väääldans sugna på thai. Så kanske ska åka till stan o käka lite med några kompisar. Jaduu.. kanske ska passa på att köpa lite mer färg till håret oxå. Vill ha en liiiiten aning ljusare ^^ måste ju passa på innan man åker till Turkiet ;). Jahaaaaja..

Juste, läste min kompis blogg. Hon är på språkresa i UK. Men de är tydligen helt kasst där nere.. :/ 
Men spana in den oxå. http://platins.se . Saknar diiiig<3

Puss så länge <3 

Ehe pallar inte lägga upp bild ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0