Pölen för hela slanten.

Hej alla!

Hur har dagens dag varit? :)
Min va nog rikigt härlig! Vi åkte som sagt dirr till Pölen. Där träffade vi massa bl.a Henke, Simon, Offe, Elin, Kalle och Krister. Mkt trvligt. Hehe somnade såklart i sanden. Så jäkla härligt! Har ju liksom knappt sovit inatt. Somnade typ 04.30 :S Inte kul.. Så jag liksom visste att jag skulle råka somna där.
Imorn då.. Hmm.. vene rikigt. Om det blir fint väder blir det nog Pölen igen^^ Någon som vet vad det ska bli för väder?
Dock ska jag inte sola mer innan Turkiet ^^. Brukar inte bränna mig.. men mina axlar e liiiite röda ^^ Haha fail;)
Ajaa.. Snart kommer Alice hem.. Och då åker jag :P. Tajming på högsta nivå :P
Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0