Sol och bad med Peter...?

Hej alla! Idag har jag varit med mina kära systrar. Fast "A" skulle jobba så jag och min andra syster åkte till Gåshaga och stekte. Guuuud så nice de va.. Sen blev vi sjukt jäkla trötta. Så vi gick till min syster farmor och åt kakor och bullar o grejer^^
Asså vi solade i ca. 4 timmar. Vi va så himla trötta efter. Sen piggnade jag till lite efter att ha fått en kaffe. Sen somnade jag stenhårt på bussen :P Haha pinsamt :$.. Jajaaa.. Men imorn ska de ju typ bli lika fint väder så ska nog sola då oxå asså :D.

Juste, Peter08 har ju kört igång en typ " tävling", Den rätte för Peter08. Och jag anmälde mig på skoj. Och nu sitter vi helt plötsligt och skriver mejl till varandra^^?! Lite kul. Han tkr att vi borde ta en fika eller nått någon gång sa han oxå. Hehe:$
OCH seeen, när jag gick in på kisseis blogg såg jag detta;

Hmmm? Hehe tänk om Peter helt seriöst vill träffa mig? Ja, de vore ju nice :)

Aja.. Imorn blir det sol (Kom o sola med mig!) om inte.. Träffa Peter? ^^ Kan ju sola med Peter :D hihi 
Nu ska jag dricka upp min latte och sen sova! 
Puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0