Ett ♥ till dig

Heeei.

Just nu sitter jag och pratar med Fredrik. Det går inte att beskriva.. asså, alla borde testa att prata med den Killen. Han är helt.. aah ja vene. Han kan och vet allt. Han är så jävla bra!!! Omg.. In löööv liksom ^^.


Ne men annars då? Själv är jag just nu väldans varm. Har stekt i solen exakt heela dan. Först på bryggan och sen kom Dille och då åkte vi till  Pölen. Där träffade vi maaaassa folk som vi kände. Trevligt minst sagt. Nu har jag och mitt lilla hjärta lagt på. Så nu ska jag sova!
Men vi hörs imorn. Har exakt samma planer som denna dag. Fast vi ska åka direkt till pölen då. Så vi är där vid typ ett. Kom o säg hej vettja :D.
Puss o kram på er alla.

Saknar dig Alice ♥
Saknar dig Sjukt Fredrik..
Och kommer aldrig att glömma dig Billy ♥  


Kommentarer
Postat av: Platin

<3 MISS U!!



Var med och tävla, du behöver bara anmäla dig! –> Platins.se

2011-06-29 @ 17:57:40
URL: http://platins.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0