Vafan.. De händer ju bara inte?

Asså jääävla skiiiit. Hela dan kommer gå åt helvete. Kommer sluta med att typ.. aah javene asså-.-

- 08.15 - De åker in ett jävla flygplan i mitt rum.. Eller iaf en typ feeet jävla geting. Så fick gå och lägga mig i soffan ist.

- I soffan; Kom jag på att Fredrik inte ringde mig igår (Han lär va en aningen sur på mig..). Så jag visste inte om jag skulle till han eller inte..
- Så jag tacka NEJ till en heldag på Grönan med massa härliga personer.. Fuckfuckfuck.
- Så blev jag hungrig. Lite god pasta och grönsaker gjorde jag. Aaaas gott. Satte mig ute och då va det sol till min förvåning. Skulle bara gå och hämta mina solglasögon.
 
-Kommer tbx. Tror du inte att hunden står och käkar MIN mat :O Asså det händer ju bara inte :O
- Jag börja skrika och fick gaaalet damp på den där jäääävla idiot hunden.
Fick kasta min goda mat. Och när jag stod och diskade kommer pappa och skäller ut MIG?!? Vad har jag gjort världen liksom?!?
Och dessutom va de det första han sa till mig idag. Nee.. men de är okej med en gullig utskällning på morgonen :) TAAAAACK!
Alice I need you..

Nu åker jag. HEEEJDÅ!


ÄÄÄÄÄÄCKEEEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0