Yeeeah..

Svensk sommar har ju aldrig varit bättre.. Eller?! Förkyld o grejer-.-

Hej alla. Jag har typ inte sovit på 2 dagar. Har först inte kunnat somna, sen drömt massa konstiga grejer.. Jobbigt.  Men nu sitter jag i soffan o kollar på tv och skriver lite.
Läste just en ganska konstig kommentar som jag har fått. Det stod typ att man inte fick skriva sin egna bloggadress när man gästbloggar på någon annans hemsida.. Öhm.. Varför ska man då gästblogga på en annan blogg?! Smaaaart. Det kanske de är lika bra att skriva sin egna adress oxå :). Och vill bara tillägga att jag får skriva på den bloggen - Typ hur mkt jag vill.

Nu ska jag äta upp mina kakor och sen gå och fixa mitt ny färgade hår. Haha blont ofc ;)
Puss så länge <3

Bild från balen :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Johannis, jag behöver få tag på diig!!

2011-06-21 @ 11:06:23
URL: http://jordgubbsmums.blogg.se/
Postat av: Schnygg!

2011-06-21 @ 15:58:50
Postat av: Anonym

Grym bild!

2011-06-21 @ 15:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0