C H I L L A människor!

Anonym om Frågestund- till Imorn!:

träffade du dendär hk igår? Och Varför har du hans byxor?

Svar på denn lilla fråga då: Ja, de gjorde jag! Hursåå? haha konstig fråga..? Och NEJ jag har inte hans byxor. Det är min kompis. Ett litet internt skämt mellan mig och min kompis. CHILLA! :O herregud.., man ska liksom inte ta allt på allvar här på denna lilla blogg :).


Back to track! Jag va i Filla igår o träffade alla från Kittel. De va kul o se alla igen liksom ^^ Sen åkte jag hem till min syster. Va heelt själv i flera timmar i en lägenhet. Min syster ska va glad att det inte råka bli värsta festen där liksom (A) hihi.  Somnade typ kl. 1 i natt och skulle upp kl. 6-.- SKOJ! Sen va det dags för träning. Va på isen i typ 4 timmar.. Gjorde ett uppvisningsprogram :D Det är så kul..! Jag åker till "Like a prayer". Den är sååå vacker!
Nu ska jag fixa mig för jag ska sola med ALICE sen! OMG.. har inte träffat henne på 100 år :D <3
Puss<3

Kommentarer
Postat av: anna

Lycka till :D

2011-03-12 @ 18:17:29
URL: http://annaovera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0