feeeeett

Hej alla. Sorry att jag har varit lite off.. har så mkt att göra nu asså. De ba väller in med plugg-.- lite jobbigt!
Inte en utav mina bästa dar idag igen.. Fortfarande väääldigt klumpig måste jag säga. Ne fy.. O plus att det helt plötsligt blev vinter igen gjorde ju inte saken bättre liksom -.- Ajaa..
Idag va jag i skolan, segt asså. Nu sitter jag här hemma. Känner att ögonen åker igen. Måste sova ett tag innan jag hittar på nått! Jag ska tävla KM imron och börjar därför kl. 8 på morgonen.. JEEVLAR va jobbigt :/ Så jag ska väl försöka att åka till min syster o sova där eller nåt.. men jag vill hitta på nått :( Bajs..
Aja byyye <3

Haha jag igår typ kl. 22 då jag skulle gå ut med hunden :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0