Grymt.. eller?

Hej allaaa! Jag har just vakant efter en liten snabb sova-stund^^ De va skönt!
Men jag kaaan bara inte sluta tänka på en sak.; De va en två st killar idag. (Dom kände inte varandra och inte mig heller för den delen.) Dom två satt o bara stirrade och stirrade. Helt sjukt. Men efter ett tag bytte jag plats för att dom skulle sluta glo. Inge mer med de tänkte jag.. Sen går ena killen av. Och sen va det dags för den andra oxå. Asså de va helt sjukt. Han gick mot mig, eftersom att jag satt nära dörren, jag råkade möta han blick.. Asså de skulle jag aldrig ha gjort. Det gick inte att få bort blickarna från varandra! Helt sjukt. Så fick jag vääärsta rysningen i hela kroppen, hjärtat började slå sjukt hårt.. SÅ konstigt. Undra om de va kärlek vid första ögonklicket eller om han typ ville döda mig? haha jag har ingen aning. Men jag har just kommit på att jag ska inte möta nya blickar på så konstigt sätt nå mer.. Men ack så härlig känsla :D hihi <3
Nu ska jag äta sen till min syster! Puss <3

Kommentarer
Postat av: olivia

http://oliviawaldhagen.blogg.se/2011/march/fragestund.html ...fråga nåt? :)

förlåt om du inte vill ha sån här reklam :(

2011-03-18 @ 23:36:21
URL: http://oliviawaldhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0