nynna med miiiig

Heej heej

Jag fick såååå mkt konstiga frågor på min lilla frågestund.. HELT galet. Men ska skriva svar till dom frågor som jag har accat.
Jag har just målat naglarna till imorn. Är feeet tagg! Ska ju träffa alla från Kittel liksom! :D Jag är grymt snuvig :/ jaajaa.. överlever. Mamma kommer nog snart. Färjan gick sönder idag -.-  H A T A R   A D E L S Ö
´Så jag får väl fortsätta lyssna på sjukt gamla låtar ^^ Typ Zin'kim som jag inte har lyssnat på, på år och dar :P
Skriver nog en rad sen med svar o biiiilder från idag! <3
Pjuuuss

Kommentarer
Postat av: Sveaa - Ekerö's största blogg.

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY! :D

2011-03-10 @ 18:26:06
URL: http://sveaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0