Vill tillbaka..!

Hej alla glada läsare!
Kittelfjäll va så otroligt kul. De va verkligen årets event. Jag har skarattat av glädje, gråtit i min innersta sorg, skrikit i ren panik och haft det allmänt GALET. Den som inte va i Kittel vecka 9 detta år missade när jag åkte svart ofpist, åkte bräda för första gången, visslade inför 500 pers, blev misshandlad av det hemska vädret som erbjöds vissa tider där uppe. Jag har aldrig varit med om att det har blåst så mkt. SHIAAT asså..! Asså jag och Ellinor bara FLÖG iväg en gång med blåsten, helt sjukt. Jag har sett renar och nästan ett norrsken.. :D hihi.

Träffat en massa nya kompisar, mest killar typ. Träffade en kille, HK, as snäll o så gryyymt snygg ;) Han fick mitt nr. av en anledning, sen kunde han inte messa från sin mobil för att han inte hade nån teckning o då kom han på att han kunde låna andras mobiler. Men då va han ju tvungen att ge Mitt nr till dom, så jag har fått MASSA sms från 5 olika nr. Och just nu blir jag bombad med sms från alla och jag vet ju inte ens vilka alla e :O Hahah epic fail!

Jag har lärt mig massa olika vittsar, skämt, olika slang, massa bibel ord o grejer. AS NIIIICE! Vill bara tbx. Spola tbx tiden o bara flippa...

Toppen med HK snyggo. Tack för mössan o solglasögonen :D!
Fast fattar ännu inte hur hans mjukisar hamnade i min väska..?

På bussen på g dit :D

De gick en o en annan lavin på bergen längre bort..

De är grymt svårt att beskriva hur kul de va.. Har fått minnen för livet. Tack alla!
Tack <3

Kommentarer
Postat av: H K

ska läsa din blogg varje dag! :)

2011-03-15 @ 17:04:19
Postat av: H K

ska läsa din blogg varje dag! :)

2011-03-15 @ 17:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0