1 Maj :D

"Första maj välkommen"...öh? Hahah kan inte riktigt den asså :P

Hur var eran brasa/fylla igår dååh..? ;)
Min BRASA ( Dricker inte så.. ) va aaas nice . Eller asså hela kvällen va sjukt grym. Älskar att sitta och grilla och vara med mina vänner, bara dö av skratt och ha det allmänt kul. LOVE IT! hahaha.
Hahahha jag har så roliga citat från igår asså jag döör så kul jag hade. "F*****AAA!" "Eller vad säger du..?" "Jag håller med!" "Jag ber om ursäkt..." hahaha och allt de där spelade vi in på en synt.. Hahahah ni fattar typ inte de roliga men sjukt kul jag hade iaf.
Så tack för igår alla.. Elle alla som kom innan 22.30.. ;)

Imorn; Så blir det skola igeeeen. Inte så chill dag imorn tyvärr.... Sen måste jag jobba på kvällen oxå. För jag va heeelt död idag liksom. När jag kom hem från Alice o stan och allt de där så somnade jag och sov från kl. 16 till typ 19 :P hahaha kommer inte gå så bra för mig att sova inatt :O:(.
Iaf imorn, ska fösöka dra med Alice till stan på en fika eller liknande ^^

Bilder från Valborg och 1:a Maj kommer snaaaaart.
Pusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0