Hm..!

Hej alla!
Sjukt tung dag! Men som tur finns ju iaf Mellis till hjälp för sånt. Men iaf så slutade jag 12 idag. Och missade 12.15 bussen från Bromma så de va ju bara att vänta -.-. Hade absolut inget för mig så jag tog min bok och satte mig på en bänk och läste vid kanalen. De va ganska skönt faktiskt. Suger ju liksom att man inte har någon man kan gå till i sånna där lägen så...
Imorn vill jag hitta på nått. Kanske ska åka till min syster eller nått. Men först ska jag till min Mattis och sova. Sjukt trött även fast jag somnade på soffan när jag kom hem-.-. Så sitter här och väntar på att han kanske ska komma snart innan jag somnar igen :)
Tack för mig!
puss
I stare at my reflection in the mirror
Why am I doing this to myself? 
Losing my mind on a tiny error.
Don't lose who you are in the blur of the stars
Seeing is deceiving, dreaming is believing, 
It's okay not to be okay.
Sometimes it's hard to follow your heart. 
Tears don't mean you're losing, everybody's bruising,
Just be true to who you are!
Brushing my hair, do I look perfect? 
I forgot what to do to fit the mold. 
The more I try the less is working. 
'Cause everything inside of me screams
No, no, no, no, no...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0