SUUUUUG

Hej alla!
Just nu sitter jag i skolan. Kan veeerkligen inte koncentrera mig.. Jävligt jobbigt. Vet inte om de är för att jag är trött eller nått annat. Ajaa.. Som tur är det fredag så. Men vafan ska man hitta på idag då?! Nån idé?
Jag vill åka till stan eller nått, typ sola, fika och shoppa eller nått.. Inte så lätt när man inte har nån att åka med. Happ, näe de blir väl att stanna hemma.
Nu ska jag va med på resten av Engelskan-.- Hatar den. Hatar skolan och hatar att jag verkligen inte kan skriva på datan idag.
HEJDÅ
Haha här får man typ vrida på huvet ;)
Sjukt mkt kläder på SVT

Kommentarer
Postat av: Melanie

hade kunnat fråga mig jöö!

2011-11-20 @ 19:25:55
URL: http://plustre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0