Sept♥

Hej alla. Ett tag sen jag bloggade asså ;)
Just nu sitter jag trött i skolan. Vi började 8 men hade dock ingen lärare.. Suck..
Haha igår så sov jag hemma..har typ sovit borta i en vecka nu (a) hihi. Ne men jag va sjukt trött igår efter helgen så jag somnade typ vid 21 :P haha. Och jag hade tydligen svarat när Thea ringde kl 22? Haha de kommer jag iiiinte ihåg...?!
I helgen så typ.. tog vi de lugnt. I fredags så va vi bara hemma. Hampus va ju hos Mattis oxå så. Sen i lördags så åkte jag Svampen, Mattis o jag till Köping för att köpa en liten huuund :D hihi. Fick med oss en söt liten ögonsten. Sept heter han, renrasig chihuahua. Han namn betyder sju på Franska BTW ;)
Sen igår va vi i stallet sen drog vi till Madde i Stenhamra och firade födelsedagar :)
Nu tycker jag att Susanna, jag och Becka ska gå och köpa en varsinn bulle :D hihi
Puss <3
Lite random bilder från helgen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0