Första o sista dan i skolan!

Heeej alla!
Ja, skolan började idag och imorn tror jag att jag slutar här :D.. Lite tråååk men ändå känns det förjävla bra! Haha de är liksom inte bara jag som ska byta så :P. Nej så nu blir det Praktiska, antagligen hästhållning. Så lite taggad är man nu iaf. Så just nu sitter jag i skolan, hungrig som jag vet inte vaaaaad. Ville ju liksom inte sätta mig i matsalen sj xD. Mellis är ju inte här såå.. hungrig får man va ^^.
Nu dör min data snart och jag ska ha lektion snart! Min sista sen får jag gå hem... Eller iaf möta mamma på ekerö o gå till andra skolan. Niiiiiice!
Pöss så länge
Min miiiini polle. Han ska btw säljas men ah :P
Jag o Thea på nyår xD. MKT vackert!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0