beautiful day

Dille om lika eller?:
Varför inte? Du ville ju ha en bild på någon du tycker mycket om ;)
Sv: Såååå rolig du är! MMOahahahha jag skarattar inte ihjäl mig....



Hej alla! Igår va en riktigt stökig dag. Eller i början av dagen iaf.. Eller jo, hela! Asså de va både sjukt tråkigt, lessamt och sjukt kul..! Asså grejen är att de hände så mkt sjuka saker. Pallar inte berätta rikigt.. Men jaja så är de iaf.
Nu är de jullov och grejer. Händer det nått skoj då eller? Jag har absolut inget planerat :S Lite tråk men jaja. Jag kom hem för kanske en timme sen. Hemma själv idag igeeeen.. Riktigt kul måste jag säga..!? Eller inte.
Aja så här såg jag ut iadg iaf! Njuut av de hemska bilderna :)


^^

Tandsmycke och stora örhängen o grejer :O Inte likt mig ^^
(Detta är typ baaaara driv bilder :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0